Fødselsdagskage i to etager med musik dekoration

VIDEO









Kommentarer

  1. Hvilken opskrift bruger du på dine bunde? (:

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg bruger selvfølgelig min tro opskrift på lagkagebunde....søg lagkagebunde i søgefeltet :D

      Slet
  2. Hvor meget skal du bruge til at lave en bund til den firkantet bund, fordoubler du bare opskriften på dine lagkagebunde? (:

    SvarSlet
    Svar
    1. Altså til en bund bruger jeg en portion som laves og fordeles i en ovn-bradepande med bagepapir og bages i ca. 8 min fordi den er så tynd ;) Dvs. at jeg bruger 3 dobbelt portion til en firkantet lagkage da jeg bruger 3 bunde. Håber det var svar nok :D

      Slet
  3. Hej dygtige dig :)
    Hvilken slag marcipan bruger du til at overtrække dine flotte kager med?
    jeg har hørt noget om at der maks. må være 20-25% mandel i, for at kagen får den flotte overflade.

    Jeg håber at du vil svare da jeg vildt gerne vil prøve at lave kagen, men er i tvivl om hvilken marcipan jeg skal købe;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak! Jeg bruger altid Odense Marcipan, men har ikke hørt om det med mandler før hmm ? :D
      -Nikoline ;)

      Slet
  4. Gad vide om det bare er rygter -_-
    Jeg må prøve mig frem! tak for svar :D

    SvarSlet
  5. Hej. Først og fremmest vil jeg lige sige at du er sindssyg dygtig :) Jeg skal lave en kage på størrelse af en ovn-bradepande ligesom din og til det vil jeg høre hvormeget marcipan skal jeg bruge? Og jeg skal også lave den med hindbærmousse og chokoladecreme hvor mange liter piskefløde skal jeg bruge til det?

    Tak på forhånd :)
    // Anam

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej igen, jeg har svaret dig på facebook :D TAK FOR DIN SØDE ROS!

      Slet
  6. Hej nikoline jeg vil bare sige at du er mega dygtig til at bage og at jeg tror at du vil blive en sindssyg dygtig konditor. jeg er 14 og jeg kan rigtig godt også godt selv lide at bage og jeg ville høre hvordan man kan lave en Chokoladecreme fordi min storebror fylder snart 18 år og jeg vil gerne overraske ham med en lækker kage fra din blog

    Hilsen josefine

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak skal du have! :D Jeg har en opskrift på chokoladecreme til lagkagefyld hvis du finder min opskrift på lagkage m. hindbærmousse og chokoladecreme :D
      Rigtig god fornøjelse med kagen :D
      -Nikoline

      Slet
  7. Hej Nikoline! Hold da op du er dygtig! Hvordan gør du dit pynt sort? Og kan man lave det til alle farver? :-)

    Hilsen Sofie

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Sofie
      Tusind tak!
      Jeg køber færdigfarvet sort fondant i dette tilfælde, det er svært at få den sorte farve kraftig med pastafarver. Du kan godt lave kage en anden farve end pink hvis det er det du mener? :D

      Slet
  8. Hvad er/hvor kan jeg finde opskriften på din lækre citron creme? Jeg skal lave min mors bryllups kage og hun elsker citron!

    SvarSlet
    Svar
    1. Hmm, jeg har ikke delt opskriften endnu, men det er bare en hvid chokoladecreme som tilsættes citron...kan ikke huske hvor den er fra desværre :/
      Hvor lyder det spændende med en bryllupskage...sikke et arbejde!
      -Nikoline

      Slet
  9. Nickoline hvor mange mennesker er den til

    SvarSlet
  10. hvilket frosting bruger du på siderne inden du putter den hvidechokolade creme og ¨hindbærmoussen på kagen

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er den samme som jeg opsmørger med...denne opskrift:https://www.youtube.com/watch?v=PgEgnc8pvK0

      Slet
  11. Hej nicoline
    Først vil jeg gerne rose dig for at du er så dygtig.
    Men hvilken opskrift er det,
    Fordobler du,
    Hvor mange er den til.
    Hilsen Ella

    SvarSlet
  12. Hej,
    Hvor meget marcipan skal der bruges til at overtrække en kage på størrelse med en brandepande, som den første etage på din kage? :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej, jeg vil anbefale denne opskrift (mængde) på overtræks-marcipan til en kage på bradepandestørrelse:
      600g marcipan
      300g flormelis
      75g glukose

      God fornøjelse!

      /Nikoline :)

      Slet

Send en kommentar

Populære indlæg